Yazar "Eskiler, Ersin" için listeleme
-
Adaptation of the Global Academic Performance Scale: Reliability and Validity Study
Damar, Arif; Kaçay, Zülbiye; Eskiler, Ersin; Soyer, Fikret (2020)Today, with the skills that cannot be imitated by others the person whogains competitive advantage in the organization contributes to the organizationalgoals. In this way, the good performance of the employees provides ... -
Analysis of the Ethical Leadership Behaviors' Effect on Life Satisfaction and Mediation Effect of Organizational Commitment
Kaçay, Zülbiye; Soyer, Fikret; Eskiler, Ersin (Khazar Univ, 2020)The aim of this study was to examine the effect of ethical leadership behaviours of school administrators on life satisfaction of physical education and sports teachers and the mediating effect of organizational commitment ... -
Effect of Customer Experience Quality on Loyalty in Fitness Services
Eskiler, Ersin; Safak, Furkan (Sciendo, 2022)Customer experience quality is an important and relatively new concept for service businesses in gaining a sustainable competitive advantage. Although the literature on customer experience quality is expanding, there is a ... -
The effect of leisure benefits on leisure satisfaction: Extreme sports
Eskiler, Ersin; Yıldız, Yasin; Ayhan, Cihan (2019)In this study, it was aimed to investigate the effect of leisure benefit on leisure satisfaction in extreme sports athletes. In order to determine the leisure satisfaction level of participants, Leisure Satisfaction Scale ... -
Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma Ölçeği (FAKÖ): Türk Kültürüne Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bu çalışmada, Mullen ve arkadaşları (2011) tarafından geliştirilen Physical Activity Enjoyment Scale (PACES), “Fiziksel Aktivitelerden Keyif Alma (FAKÖ)” Ölçeği’ni Türkçe’ye ve Türk popülasyonuna uyarlayarak geçerlik ve ... -
FİZİKSEL AKTİVİTELERDE SOSYAL DESTEK ÖLÇEĞİ (FASDÖ): TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Bu çalışma; Fiziksel Aktivitelerde Sosyal Destek Ölçeği’ni Türkçe’ye ve Türk popülasyonuna uyarlamak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmaya toplam 451 lise öğrencisi gönüllü olarak katılmıştır. Farias Junior vd. (2014) ... -
Gelişmeleri kaçırma korkusu ile davranışsal niyetler arasındaki ilişki: Türk futbol taraftarları örneği
Örgen, Bünyamin (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2022)Amaç: Gelişmeleri kaçırma korkusu (GKK) psikoloji alanında ortaya çıkan ve güncel alanyazında hem araştırmacılar hem de uygulamacılar tarafından ilgi görmekte olan bir kavramdır. Bununla birlikte GKK kavramı teorik olarak ... -
Investigation of the relationship among fantasy football participation motivation, consumer satisfaction and behavioral intentions
Demirhan, Oğuzhan; Eskiler, Ersin (2018)While consumer motivation is considered as a theoretical approach that explains how individuals choose to engage in various consumption behaviors at certain times, the theory of disapproval provides a common theoretical ... -
İstanbul maratonu isim sponsoru vodafone markasının, tüketici bakış açısı ile değerlendirilmesi
Coşkun, Vedat (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2019)Çağımızda firmalar marka farkındalığı oluşturmak, potansiyel müşteriler üzerinde marka algısı oluşturarak rakip markalardan ayrışmak, marka sadakati ve daha bir çok maksatla pazarlama iletişimi enstrumanlarından biri olan ... -
İş tatmini ve çalışan performansı üzerine içsel pazarlamanın etkisi: spor - fitness merkezleri üzerine bir araştırma
Can, Hüseyin (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2020)Bu araştırmada, spor işletmelerinden olan ve günümüzde birçok insanın farklı kişisel nedenlerden dolayı spor yapmak amacıyla kullandığı spor-fitness merkezlerinde görev yapan personellerden toplanan veriler ışığında içsel ... -
İŞ TATMİNİ VE ÇALIŞAN PERFORMANSI ÜZERİNE İÇSEL PAZARLAMANIN ETKİSİ: SPOR – FİTNESS MERKEZLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Can, Hüseyin; Eskiler, Ersin (2021)Spor-fitness merkezlerinin en önemli sermayesi ve kaynağı hizmet personelinin kendisi yani müşteriler ile yakın ilişkide bulunan çalışanlarıdır. Çalışanlar aynı zamanda işletmelerin mükemmel hizmet kavramının ana ... -
The Moderating Effect of Involvement in the Relationship Between Customer Behavioral Intentions and Its Antecedents
Eskiler, Ersin; Altunışık, Remzi (SAGE Publications Inc., 2021)Future trends in customers’ postpurchasing habits and the identification of the structures that affect the formation of these trends are key determinants of long-term financial performance and competitive advantage for ... -
Öğrencilerin Ders Seçim Kararlarında Rol Modelleri ve Pozitif Sözlü İletişimin Etkileri
Bu araştırmanın amacı a) öğrencilerin seçmeli ders seçimniyetlerinde, rol modellerinin ve pozitif sözlü iletişimin etkisinibelirlemek, b) rol model alma ile ders seçim niyeti arasındakiilişkide pozitif sözlü iletişimin ... -
Serbest zaman engelleri ve ilgilenimleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Sakarya Üniversitesi örneği
Seviç, Meliha (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2019)This study was conducted in order to determine the relationship between the factors that may prevent the participation of university students and the staff working at the university in recreational activities and their ... -
Serbest Zaman Etkinlikleri Bağlamında Gelişmeleri Kaçırma Korkusu Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eskiler, Ersin; Örgen, Bünyamin (2022)Amaç: Kaçırma korkusu, psikoloji alanında ortaya çıkan ve son yıllarda tüketim psikolojisi ve tüketici davranışları alanında dikkat çeken bir konudur. Bununla birlikte kaçırma korkusu kavramının, teorik olarak gelişme ... -
Serbest zaman ilgilenimi ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: yerel yönetimlerde bir araştırma
Soyer, Alptuğ (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2020)Gün geçtikçe gelişen dünyada yerel yönetimler daha da önem kazanarak demokrasinin en temel unsuru olmuştur. Belediyeler, halkın ihtiyaçlarını karşılamakla yükümlü kuruluşlardır. Bu kuruluşlarda çalışan personeller ise halka ... -
SPOR HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİDE İLİŞKİSEL DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ARACILIK ETKİSİ
Eskiler, Ersin; Altunışık, Remzi (2018)Tüketicilerin davranışsal bağlılıklarının önemi ve bu bağlılığın oluşmasında memnuniyetin belirleyici rolü bilinen bir gerçektir. Ancak son yıllarda bu iki olgu arasındaki ilişkide; müşterilerin işletme/marka ile etkileşiminin ... -
TARAFTARLARIN BAĞLILIK ALGILARININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN LOJİSTİK REGRESYON ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ
Eskiler, Ersin; Altunışık, Remzi; Ayhan, Cihan (2019)Bu çalışmanın amacı, taraftarların, tutumsal ve davranışsal bağlılık algıları ile yaş,cinsiyet ve kulüp taraftarlık değişkenlerinin, satın alma davranışlarına etkilerini belirlemektir.Araştırma bağlamında kolayda örnekleme ... -
Tüketicilerin marka kişiliği algıları ve marka sadakati arasındaki ilişki: spor ayakkabı sektöründe bir uygulama
Sayant, Tuba (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2019)Küresel rekabet ortamında sadık müşteri gruplarının yaratılması, örgütlerin hayatta kalmasındaki önemli rolü nedeniyle günden güne daha fazla dikkate değer hale gelmiştir. Müşteri sadakati belirli bir markaya yönelik ...